Mjere za sprječavanje hipertenzije

Kontrolirajte krvni tlak – voditi dnevnik mjerenja tlaka

Ograničite unos soli – ne više od 1 žličice dnevno

Ne pušite – nikotin oštećuje stjenke krvnih žila i ubrzava proces otvrdnjavanja arterija (ateroskleroza)

Jedite zdravu hranu - voće, povrće, cjelovite žitarice i mliječne proizvode s niskim sadržajem masnoća

Ograničite unos industrijski pripremljene hrane

Smanjite unos masti – izbjegavajte masno i crveno meso i životinjske masnoće

Jedite ribu najmanje tri puta tjedno

Smanjite konzumaciju alkohola – treba ga gotovo sasvim izostaviti

Umjerena konzumacija kave – najviše 2 – 3 šalice dnevno

Održavajte zdravu tjelesnu težinu – gubitak samo 2-3 kg može smanjiti krvni tlak

Povećajte tjelesnu aktivnost - hodanje dnevno barem 30 minuta ili vježbanje 15 minuta

Borite se protiv stresa – opuštanje mišića, duboko disanje, san

SAVJETI ZA MJERENJE TLAKA:

  • Ne uzimajte kofein alkohol ili duhanske proizvode barem 30 minuta prije mjerenja krvnog tlaka
  • Ako imate nagon na stolicu ili mokrenje, obavite to prije mjerenja krvnog tlaka.
  • Prije samog mjerenja odmorite 10 minuta. Nemojte razgovarati.
  • Sjednite u udoban položaj, nemojte prekrižiti natkoljenice ili gležnjeve, naslonite se leđima na naslon.
  • Zasučite visoko rukav na ruci na kojoj ćete mjeriti tlak, postavite ruku u razini srca na stol i mirujte.
  • Odgovarajuća veličina manšete je od ključne je važnosti za precizno mjerenje krvnog tlaka. Širina manšete mora odgovarati 2/3 dužine od lakta do ramena, a njena dužina mora biti dovoljna da obujmi 80% nadlaktice. Ako kupite tlakomjer s premalenom manšetom, dobit ćete lažno visoke vrijednosti tlaka.
  • Ako je izmjerena vrijednost tlaka neočekivano visoka, malo odmorite pa ponovite mjerenje. U obzir uzmite nižu izmjerenu vrijednost.

Newsletter

Web shop periodicno salje obavijesti o popustima i akcijama te novostima u svojoj ponudi u vidu newslettera

Prijavi se

Proizvod (kom: ) je dodan u košaricu.

Zatvori